Döden och sånt

Nu har jag en helt vansinnig träningsvärk och har halsont och hosta. Kan inte träna mer nu, så jag inte blir jättesjuk. Usch, hela kroppen gör ont, men det ger resultat! Igår fick jag något emotionellt ryck och blev manisk och tänkte ta livet av mig, försökte hänga mig i badrummet, men min flickvän avbröt mig för att hon var kissnödig, och jag fattade att jag inte skulle hinna dö, för hon har hört mig gråta typ hela dagen och det är lätt att få upp dörrens lås med en kniv, vilket hon hade gjort om jag inte svarat. Ja, men idag mår jag lite bättre. Det är nästan läskigt hur jag kan få en sån extrem dödsönskan, men det gör inte så mycket om jag dör. Donerar mina organ sen, tycker nästan lite synd om personen som får mina organ, med tanke på all alkohol, alla piller, droger och cigaretter de har stått ut med. Men skönt att någon som vill leva, kan få det av någon som inte vill det. Känns rättvist


Kommentarer<3

Kommentera<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0