Okej, tillbaka.

Jo men jag har inga vänner kvar. Jag gillar ingen. Eller jo, min flickvän. Alkohol också. Och tjack. E var inte helt fel heller för den delen. Sömnmediciner är hur mysigt som helst. Så några vänner har jag väl ändå. Jag blev "frisk". Snarare fet. Nu har jag vaknat till igen. Fy fan vad vidrig jag har varit. MAt mat mat mat mat. Till och med min läkare gav mig antidepp som skulle minska mitt matbegär. Jag vill inte äta mer. Jag är klar med det. Aldrig känt mig såhär säker på något. Jag väger 75 fucking kilo. Det är inte ens friskt, det är till och med övervikt. 164cm, 75 kg. Nej jag vill inte, jag är så jävla äcklad att jag snart skär bort allt. Men nej jag måste ha tålamod. Men går det dåligt skär jag bort allt. Hoppas jag dör då också. Jepp.

Kommentarer<3

Kommentera<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0