Sex

Igår hade jag A över, vi hade sex sjukt jävla länge.
När jag vaknade upp hade jag ont i låren. Igår åt jag inget, idag har jag ätit två bröd, ett glas mjölk, cola zero och lite yoghurt. Hoppas jag går ner imorrn.
A stannade för natten.
Senare kom E.
Hade sex, han kom tidigt. Men det gör inte så mycket tycker jag. Däremot verkar killar tro att kvinnor blir aslack om killen kommer för tidigt. Visst är det en besvikelse, man ville ju ha det nice liksom, men det är inte jordens undergång. Hade varit trevligt om han kunde stanna och mysa lite innan han drog. Fast.. kanske inte ändå.

Ja, nu är jag lite öppen om vad som sker, men det är ju trots allt en blogg. Och inte bara det, utan även min blogg.

Jo, juste. Hade en råhetsperiod och gick upp, nästan till 64kg. Gud, hur kunde jag låta det ske?
Men nu har jag haft rätt okej mycket sex på sista tiden och när jag har sex, behöver jag inte äta. Allt sug bara försvinner. Underbart!
Så nu fick jag ju en bra start igen liksom.
Senaste vikter:
17 mars: 63.9
18 mars: 63.5
19 mars: 62.9
20 mars: 62.5
= -1.4kg på fyra dagar
( fast man kanske räknar det som tre? Räknar man med den första, det är ju ingen viktnedgång på den första dagen.. aldrig tänkt på, hah)
Det är bra, det får fortsätta så!
Ska bli bättre på att uppdatera också.

Kommentarer<3
Postat av: Anonym

Du behöver inte skriva när du har sex sånt vill vi inte läsa

Då läser aldrig din blogg mer

tycker du då ska lägga ner blogga

2011-03-20 @ 23:33:34
Postat av: Anonym

vi kan ha sex också om du vill.

2011-06-15 @ 15:31:54

Kommentera<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0