Skinny-assMF

Nu har jag rensat kylskåpet, slängt en massa.
Leverpastej, juice, läsk, tre påsar chips, gröt, jordnötssmör, bea-sås, bröd.
Känns underbart.
Ätit 220kcal än så länge, 347gr soppa 52kcal och Gröt för det övriga. Hoppas jag klarar kvällen, kan få sånna sjuka cravings efter feta saker.
Tur att jag bor själv i två veckor, lättare att klara det då. Finns inte så mycket kvar att äta här nu.
Gräl med pojkvännen är ju aldrig mys, grälade lite igår. Mår rätt dåligt över det.
Vi har det rätt bra, men jag ska alltid vara så jobbig och ställa krav när jag inte vet vad jag vill ha för något.
Vi ska börja om. Glömma allt skit, glömma I.
Det kan gå bra.
Jag hoppas det.

Gjorde schema för tre dagar idag. Märkte att det blir ganska mycket kcal att äta om jag ska äta regelbundet. Men då kanske man kommer undan hets? Ska prova i tre dagar i alla fall.
Första dagen 750kcal, andra dagen 500 och tredje dagen blir runt 900.
Usch vad mycket.. hmm.. får nog ändra lite ikväll.

Ikväll kommer pojkvännen över, vi ska se på film och ha det mys. Undrar hur det kommer gå efter grälet igår. Jag får sån ångest att jag liksom.. bara vill undvika alla utmärkande känslor. Jag är störd.
Men det blir nog bra.

Kanske skriver mer ikväll, har varit rätt skrivglad på sista tiden :)

Kommentarer<3

Kommentera<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0