sextio

Vad hände igår? Gick gick upp i vikt.
-nej nej nej nej nej nej nej nej, får inte vara så!
Mitt huvud kokar sönder, ångest ångest.
Åh. Fan.
Fan fan fan fan.
Det gick så jävla jävla bra, tills jag sa till min pojkvän att det gick åt helvete med vårat förhållande.
Vi bestämde oss för att börja om.
Vad fan håller jag på med?
Önskar att någon kunde ta hand om mitt liv i en månad, och bara styra upp helvetet lite grand.
Jag kan försöka tänka "Äsch, inget spelar någon roll, för mitt liv är så jävla obetydligt i universum".
Funkar till en viss del.
Nu har jag verkligen fuckat till det.
Allt kan bli bra, om jag bara skiter i I nu.
Kanske inte bra, men bättre.
Idag ska jag göra upp ett matschema, så jag ska ta reda på lite kcalsnål mat och så.
Ska äta vid bestämda tider, inte mycket. Men har hört att om man äter så, kommer ämnesomsättningen typ funka bättre.
Vi får se.
Kan slänga upp schemat här sen, när det är klart.
Nu ska jag nog ut och promenera, rensa huvudet på tankar.

Kommentarer<3

Kommentera<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0