Kontroll

Okej, nu får det fan vara nog! Jag har gått upp råmycket. Flera nätter har slutat med hets.
Tre energidrycker, en färdigrätt, chips, ett halvt paket riskakor, en påse kinapuffar. Att man ens kan få i sig det på samma gång? Bara sitta och trycka i sig, fast man redan är mätt, sedan länge. Åh fan ta mig. :(
Igår kväll skulle jag bre en macka. "Varför gör du såhär? Sluta! Du vill inte ens ha det där. Skärp dig, gör det inte" Kroppen gick på auto. Bara stod och bredde på min macka. Som en jävla robot. Sen när jag skulle ta upp mackan och sätta mig i vardagsrummet, tappade jag den på golvet. Blafs. Typ.
"Åh tack, det finns en gud" liksom. Så, ingen macka till mig.

Dags att få kontrollen igen.

Kommentarer<3

Kommentera<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0