Chokladfabrikat?

En apelsin i kistan än så länge.
Sitter och funderar på andra världar.
Känner mig snart redo att gå vidare till nästa värld.
Finner inte mycket i den här världen stimulerande längre, nu när jag insett vilket illusion allt är.
Det kanske vänder. Undrar lite varför jag har huvudet full av dessa tankar. De flesta verkar inte bry sig mycket mer, så länge de hinner med bussen, om ni förstår vad jag menar.
Nej, jag pratar inte om att ta livet av mig.
Jag undrar om den andra världen finns, vad som finns där och hur man når den.

Rubbad
Störd
Vidrig
Äcklig
Konstig
Förfärlig
Men ändå en skapelse av ljuset.

Strepsils smakar förresten nudlar, surt, fisk och bambuskott. En hel thai-måltid i en liten halstablett som ska smaka citron.
Skumt.
Lite grand som i chokladfabriken i Kalle och chokladfabriken.

Kommentarer<3

Kommentera<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0