Svaghet

Jag är hungrig. Det spelar ingen roll, hungerkänslor är inget problem alls. Problemet är illamåendet som kommer när jag inte fått i mig något, och att kunna sluta äta när man börjat.
Lyckas jag få kontrollen igen, klarar jag allt. Då kan jag då mitt mål, då kan jag bli lycklig.
Ana sa åt mig idag. Skönt, jag lyssnade på henne. Jag äter hälften av det jag skulle ätit annars, det går bra.
Till frukost blev det en macka utan nåt på Lunch: två pannkakor, middag, en och en halv macka med skinka och ost på, lite choklad och light-läsk.
Middagen är värst. Mamma som håller på och frästas och allt. Man får inte äta för mycket och inte för lite på middagen. Usch. Imorgon struntar jag i frukosten, tar en macka till lunch och säger till mamma att jag äter middag hos en kompis fast jag går en sväng istället. Får inte glömma bort att dricka mycket vatten heller.
Ha det


Kommentarer<3

Kommentera<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0