Smalare. Nej, smalare.. Nej ännu smalare!

Satt och tittade igenom bilder, lite (th)inspiration, men jag tyckte att alla var för mulliga.
Jag får skevare och skevare bild på hur man ska se ut.
Hur ska man se ut nu då?
Man ska vara mullig, så att de andra inte behöver vara oroliga att man tar deras plats eller är snyggare än de.
Man behöver inte vara smal.
Jag behöver vara smal.
Jag ska bli smal.

Skäms över att säga detta nu men, jag är mätt.
Råmätt.
Imorgon är en ny dag, hårdare än någonsin.
En utmaning.
Puss


Kommentarer<3
Postat av: Peana

Känner EXAKT så.

Det måste vara ben som stycker ut, annars är det ingen värdig thinspo längre!!

Sök på ''thinspo bones'' på youtube så kommer det upp två som heter typ ''hard thinspo''

Dem är liksom vad jag tycker om nu, och det blir bara värre och värre :/

Aja, man tycker vad man tycker liksom!

Ta hand om dig <3

2010-10-08 @ 19:58:39
URL: http://proanafetto.blogg.se/

Kommentera<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0