Fetto

Puh, klar med träningen för idag. Det verkar ta ett tag för kroppen att börja bränna fett! Jag menar, jag åt runt 200kcal igår men minskade bara 0.1kg, trots att jag brände bort det jag åt.
Idag har jag ätit Två knäckebröd, en chokladkaka, en ljus ostmacka. Auoch. Inte bra.
Nu börjar jag på ny diet, jag äter bara havregrynsgröt, kanel och äpple två/tre gånger om dagen. I skolan får jag väl äta sallad, måste äta något annars kurrar magen och det är jättepinsamt tycker jag.
En vecka kör jag med dieten, ger det bra resultat så fortsätter jag.
1 port. havregrynsgröt+ ett halvt rivet äpple= ca 130kcal.

Har ljust nu fastnat för låten "Obsessions" som Marina and the diamonds har gjort, ni vet hon som sjunger i Lindex-reklamen "I am not a robot"?.

Om ni är nyfikna :)

Kommentarer<3

Kommentera<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0