Äta/Spy

Har sovit runt 3 timmar inatt, det gick väldigt bra att hålla sig undan mat eftersom jag hade besök. Jag äter inte när jag har besök. Men runt 12 blev jag ensam. Åt 4 skumbollar, det är 360kcal. Sen spydde jag för första gången på länge. Mia lever igen. Det känns ändå som att allt kommer att gå så mycket bättre nu. Spyan var som vispgrädde som inte blivit ordentligt vispat. Så ni vet.

Detta ska inhandlas till veckan som kommer:
En påse sallad
4 burkar tonfisk i vatten
Keso
Knäckebröd
Lightcola
Kål

Keso+knäckebröd till frukost
salladsblad+ tonfisk till middag
Kålsoppa (kål och buljong) till middag som varation vissa dagar.

Det jag oroar mig mest över är denna kväll, pojkvännen som inte har träffat mig på ett tag vill "Tv-mysa" och "äta god mat". TV-mys? Det bara skriker läsk, chips och godis om det! Nu gäller det att kontrollen är på topp.

Håll tummarna för mig nu :)

Kommentarer<3

Kommentera<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0