Ångest och sånt.

Hej hej, det var ett tag sen! Har sjunkit ännu längre in i min depression och killen jag älskar är med kvinnan jag hatar. Mannen i mitt liv sover och jag vill bara bort. Bort bort bort. Samtidigt är jag livrädd för att bli ensam. Jag vill vara själv, men inte ensam. Jag vet att jag kommer bli ensam. Varför ska det vara såhär? Bör jag göra slut med min nuvarande pojkvän som alltid finns där för mig, som jag älskar? Ibland är allt hopplöst. Kan inte någon annan styra upp mitt liv lite grand? Jag kan väl få förflyttas till en annan värld under tiden. En bra, vacker värld.

Jag är sjuk just nu. Mår jättedåligt och har ångest över en massa saker. Imorgon ska jag fasta, kanske fler dagar till och med. Saknar någon jag inte vet om jag borde sakna, och det gör ont. Så jävla ont.
Självskadebeteendet drar in. Igår skar jag mig rätt rejält om benet, vill inte att någon ska veta eller se. Hela handen var alldeles blodig. Jag vill göra mer. Jag vill bara riva upp mig själv. Jag finns för de som älskar mig och för de som jag älskar, om de nu vill ha mig vid liv kan de rädda mig nu tycker jag.

Pojkvännen sover. Jag vill inte lägga mig där. Jag är kär i någon annan som jag aldrig lär ha något seriöst med, men har ändå en sån jävla ångest. Inte för att vi har gjort något, utan för att jag inte vet vad jag ska ta mig till. Han tycker nog mest att jag är en riktig "pain in the ass". Fast han säger att han gillar mig. Jag vet inte. Jag får inte tro på det, då rasar allt.

Snälla, någon, ta hand om mitt liv åt mig.


Kommentarer<3

Kommentera<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0