Tacos och gårdagen

59,7 :D
yeey!
Ätit 60kcal än så länge, men mot kvällen blir det tacos.
Hur fan ska det gå?
Igår var jag med I. Borde kanske inte, men jag är aldrig lycklig.
Eller jo, sällan.
Jag borde få vara det lite då och då.
Sånt tänkande gör människor egoistiska.
När man har varit med om mycket, spelar ens egna lycka större roll än andras.
De andra kan finna ny lycka hur lätt som helst, men det kan inte jag, eller vi.
Känns lite groteskt hur jag har låtit allt bara flyta på.
Jag gör som jag vill, ingen kan hindra mig.
Gillar de det inte kan de dra, fast det vill jag ju egentligen inte.
Jaja, massa jävla svammel.

Igår åt jag inget, det tänkte jag inte ens på.
Fler sånna dagar- ja tack?!
Drack lite vodka och juice, I rökte på.
Vi såg på film och hade det trevligt.
Utan en massa käk. Nice.
Något som riktigt satte sig är hur han rörde vid mina revben.
Somnade med handen på de.
<3

Jag vet att jag är rubbad.

Kommentarer<3

Kommentera<3:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0